En el Catálogo JábegaPara buscar un libro, accede a nuestro catálogo Jábega. Aquí podrás localizar los libros adquiridos o suscritos por la BUMA, en cualquier formato (impreso, electrónico, vídeo, microformas, etc.). Existen diferentes opciones de búsqueda, por índices y por palabra clave. Utiliza la forma que mejor se adapte a tu consulta.
Plataforma de préstamo de libros electrónicos de la BUMA que permite tanto la lectura en línea como la descarga de ejemplares a distintos dispositivos de lectura durante un período de tiempo determinado.
Es un servicio basado en la web para bibliotecas que combina una plataforma de software con más de 20.000 libros de más de 150 de las editoriales y prensas universitarias líderes del mundo.
Es una fuente de datos electrónicos de Springer para investigadores en biomedicina, ciencias de la vida, medicina clínica, física, ingeniería, matemáticas, informática, humanidades y económicas.
Ofrece las colecciones combinadas de O'Reilly Media, John Wiley & Sons, Addison-Wesley, Peachpit Press, Adobe Press, lynda.com y muchos otros editores de élite.
Permite el acceso a los contenidos de monografías especializadas incluidas en las siguientes bases de datos: Safari Business Books, 324 monografías sobre finanzas, contabilidad, recursos humanos, gestión, calidad, etc.
Novedades del mes de junio-julio!
"Las redes de poder en España: Élites e intereses contra la democracia" Por Villena Oliver, Andrés ; Torres López, Juan prol.The Disappearing Product combines analysis of developments in the creative economy with practical guidance for marketing in the creative industries. Using theoretical models and extensive practical examples, this book challenges cultural producers to reclaim their place in the creative economy. Marketing is situated in the context of social, cultural and technological change that has revolutionised the creative and media industries. Traditional broadcasters, publishers and record labels have been displaced by a new generation of intermediaries including Amazon, Apple, Facebook and Google. These new intermediaries are marginalising cultural producers, devaluing products and monopolising consumer attention. Bilton's analysis focuses on how the creative industries must respond to these structural changes with new, innovative marketing methods for cultural products. Key features include: * a defined approach to marketing geared towards the cultural and creative industries, distinguished from 'business as usual' and 'arts marketing' * case studies and questions for discussion that can be used in the classroom * analysis of the creative economy highlighting practical strategies for marketers and managers * key examples of recent innovative marketing by artists and cultural entrepreneurs. An essential guide for students of creative industries, marketing and management, this book allows readers to develop their own tailored approach to marketing. Cultural entrepreneurs, marketers and managers will benefit from the in-depth insight into new patterns of consumption, transformed markets and emerging business models.